Poslovni pogoji

I. Osnovne določbe

Ti splošni poslovni pogoji (v nadaljevanju samo »poslovni pogoji«) so izdani skladno s 1751. in nasl. čl. civilnega zakonika (Ur. l. ČR, št. 89/2012) (v nadaljevanju samo »civilni zakonik«)

SMARTOMAT s.r.o.
MAT. ŠT.: 05200342, ID za DDV: CZ05200342

s sedežem: 1. máje 97/25, 460 07 Liberec, Češka republika
družba vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ústí nad Labem, št. reg. vložka C 37695

Kontaktni podatki:

E-naslov: info@armodd.si
Telefon:  +386 2 828 19 45

Poslovna enota:

SMARTOMAT s.r.o., 1. máje 97/25, 460 07 Liberec
www.armodd.si
(v nadaljevanju samo »prodajalec«)

  1. Ti poslovni pogoji urejajo obojestranske pravice in obveznosti prodajalca ter fizične osebe, ki sklepa kupoprodajno pogodbo izven svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik ali v  okviru svoje poslovne dejavnosti – ob navedbi mat. št. (v nadaljevanju samo »kupec«) prek spletnega vmesnika, ki se nahaja na spletni strani, dostopni na spletnem naslovu www.armodd.si (v nadaljevanju samo »spletna trgovina«).
  2. Določbe poslovnih pogojev so neločljiv sestavni del kupoprodajne pogodbe. Odstopajoče določbe v kupoprodajni pogodbi imajo prednost pred določbami teh poslovnih pogojev.
  3. Ti poslovni pogoji in kupoprodajna pogodba se sklepajo v slovenskem jeziku.

 

II. Podatki o blagu in cenah

  1. Podatki o blagu, vključno z navedbo cen posameznih artiklov in njihovih glavnih lastnosti, so navedeni ob posameznih artiklih v katalogu spletne trgovine. Cene blaga so navedene z vključenim davkom na dodano vrednost in vsemi pripadajočimi dajatvami ter stroški za vračilo blaga, v kolikor tega blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti v obliki običajne poštne pošiljke. Cene blaga ostajajo veljavne, dokler so prikazane v spletni trgovini. Ta določba ne izključuje sklenitve kupoprodajne pogodbe pod individualno dogovorjenimi pogoji.
  2. Ponudba blaga v katalogu spletne trgovine je informativne narave in prodajalec ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe za to blago.
  3. V spletni trgovini so objavljeni podatki o stroških pakiranja in dostave blaga. Podatki o stroških pakiranja in dostave blaga, ki so navedeni v spletni trgovini, veljajo samo za blago, namenjeno dostavi na ozemlju Slovenije.
  4. Morebitnih popustov na kupnine ni mogoče medsebojno kombinirati, razen če se prodajalec in kupec dogovorita drugače.

 

III. Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe

  1. Stroške, ki kupcu v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe nastanejo pri uporabi komunikacijskih naprav na daljavo (stroške internetne povezave, stroške telefonskih klicev), nosi kupec sam. Ti stroški se ne razlikujejo od osnovne stopnje.
  2. Kupec naročila blaga izvaja na naslednja načina:
    • prek svojega uporabniškega računa, če se prej registrira v spletni trgovini,
    • z izpolnitvijo obrazca za naročanje brez registracije.    
  3. Pri vnašanju naročila si kupec izbere artikle, število kosov artiklov, način plačila in način dostave.
  4. Pred oddajo naročila kupec lahko preverja in spreminja podatke, ki jih je v naročilo vnesel. Kupec naročilo odda prodajalcu z izbiro gumba Zaključi naročilo. Podatke, navedene v naročilu, prodajalec šteje za pravilne. Pogoj za veljavnost naročila je izpolnitev vseh obveznih podatkov v obrazcu za naročanje in potrditev kupca, da se je seznanil s temi poslovnimi pogoji.
  5. Kmalu po prejemu naročila prodajalec kupcu pošlje potrdilo o oddanem naročilu na e-naslov, ki ga je kupec navedel pri izpolnjevanju naročila. To potrdilo je poslano samodejno in ne velja za sklenitev pogodbe. Potrdilu so priloženi aktualni poslovni pogoji prodajalca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena šele, ko je naročilo sprejeto s strani prodajalca. Obvestilo o sprejetju naročila je poslano na e-naslov kupca. / Kmalu po prejemu naročila prodajalec kupcu pošlje potrdilo o oddanem naročilu na e-naslov, ki ga je kupec navedel pri izpolnjevanju naročila. To potrdilo velja za sklenitev pogodbe. Potrdilu so priloženi aktualni poslovni pogoji prodajalca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena s potrdilom naročila s strani prodajalca, poslanim na e-naslov kupca.
  6. V primeru, da prodajalec katerega od zahtevkov, navedenih v naročilu, ne more izpolniti, kupcu na njegov e-naslov pošlje prilagojeno ponudbo. Prilagojena ponudba velja za nov predlog kupoprodajne pogodbe in kupoprodajna pogodba je v takšnem primeru sklenjena, ko kupec prodajalcu na e-naslov, naveden v teh poslovnih pogojih, potrdi, da to ponudbo sprejema.
  7. Vsa naročila, ki jih prodajalec sprejme, so zavezujoča. Kupec lahko prekliče naročilo, dokler ne prejme obvestila o sprejetju naročila s strani prodajalca. Kupec lahko naročilo prekliče po telefonu na telefonsko število ali elektronsko na e-naslov, ki sta navedena v teh poslovnih pogojih.
  8. V primeru, da je prišlo do očitne tehnične napake na strani prodajalca pri navedbi cene blaga v spletni trgovini ali med naročanjem, prodajalec kupcu ni dolžan dobaviti blaga za to očitno napačno ceno niti v primeru, da je kupec prejel samodejno poslano potrdilo o oddaji naročila skladno s temi poslovnimi pogoji. Prodajalec kupca v najkrajšem času obvesti o napaki in kupcu na njegov e-naslov pošlje prilagojeno ponudbo. Prilagojena ponudba velja za nov predlog kupoprodajne pogodbe in kupoprodajna pogodba je v takšnem primeru sklenjena, ko kupec prodajalcu na njegov e-naslov potrdi, da to ponudbo sprejema.

 

IV. Uporabniški račun

  1. Na podlagi registracije kupca v spletni trgovini lahko kupec dostopa do svojega uporabniškega računa. Prek svojega uporabniškega računa kupec lahko izvaja naročanje blaga. Kupec lahko blago naroča tudi brez registracije.
  2. Pri registraciji uporabniškega računa in naročanju blaga je kupec dolžan brez izjeme navajati pravilne in resnične podatke. Podatke, navedene v uporabniškem računu, je kupec ob morebitnih spremembah dolžan posodobiti. Podatke, ki jih kupec navaja v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, prodajalec šteje za pravilne.
  3. Dostop do uporabniškega računa je zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohraniti zaupnost podatkov, ki so nujno potrebni za dostopanje do njegovega uporabniškega računa. Prodajalec ne odgovarja za morebitne zlorabe uporabniškega računa s strani tretjih oseb.
  4. Kupec ni upravičen omogočati koriščenja uporabniškega računa tretjim osebam.
  5. Prodajalec lahko uporabniški račun ukine, in sicer predvsem v primeru, da kupec svojega uporabniškega računa dlje časa ne uporablja ali da kupec prekrši svoje obveznosti na podlagi kupoprodajne pogodbe in teh poslovnih pogojev.
  6. Kupec se zaveda, da uporabniški račun ni nujno neprekinjeno dostopen, in sicer zaradi nujnega vzdrževanja strojne in programske opreme prodajalca, lahko tudi strojne in programske opreme tretjih oseb.

 

V. Plačilni pogoji in dostava blaga

  1. Ceno blaga in morebitne stroške dostave blaga na podlagi kupoprodajne pogodbe lahko kupec poravna na naslednje načine:
    • brezgotovinsko z nakazilom na bančni račun prodajalca IBAN: CZ5920100000002401022082
    • brezgotovinsko s plačilno kartico
    • brezgotovinsko z nakazilom na račun prodajalca prek plačilnega portala GoPay,
    • s plačilom po povzetju v gotovini ali s plačilno kartico ob prevzemu dostavljenega blaga.
  2. Poleg kupnine mora kupec prodajalcu poravnati stroške, povezane s pakiranjem in dostavo blaga, v pogodbeno določeni višini. Če ni izrecno navedeno drugače, v nadaljevanju besedila kupnina pomeni ceno z vključenimi stroški dostave blaga.
  3. V primeru plačila v gotovini je kupnino treba plačati ob prevzemu blaga. V primeru brezgotovinskega plačila je rok za plačilo kupnine 14 dni od sklenitve kupoprodajne pogodbe.
  4. V primeru plačila prek plačilnega portala se kupec ravna skladno z napotki predmetnega ponudnika elektronskega plačevanja.
  5. V primeru brezgotovinskega plačila je obveznost kupca do plačila kupnine izpolnjena v trenutku, ko je pripadajoči znesek pripisan na bančni račun prodajalca.
  6. Prodajalec vnaprej od kupca ne zahteva nobenega predplačila ali drugega podobnega plačila. Plačilo kupnine pred odpošiljanjem blaga ni predplačilo.
  7. Po zakonu o prodajnih evidencah je prodajalec kupcu dolžan izstaviti račun. Obenem mora prijeti prihodek prijaviti pri davčnem administratorju na spletu; v primeru tehničnega izpada najkasneje v 48 urah
  8. Blago je kupcu dostavljeno:
    • na naslov, ki ga kupec navede v naročilu
    • prek mesta za prevzem pošiljk na naslov prevzemnega mesta, ki ga je navedel kupec
    • z osebnim prevzemom v poslovni enoti prodajalca
  9. Način dostave se izbere med naročanjem blaga.
  10. Stroški dostave blaga so glede na način dostave in prevzema blaga navedeni v naročilu kupca in v potrdilu naročila s strani prodajalca. V primeru, da je način dostave dogovorjen na podlagi posebne zahteve kupca, kupec prevzame tveganje in morebitne dodatne stroške v zvezi s takšnim načinom dostave.
  11. Če je podajalec na podlagi kupoprodajne pogodbe blago dolžan dostaviti na mesto, ki ga je kupec določil v naročilu, je kupec dolžan blago ob dostavi prevzeti. V primeru, da je iz razlogov na strani kupca dostavo blaga treba ponoviti ali jo izvesti na drugačen način, kot je bilo navedeno v naročilu, mora kupec poravnati stroške, povezane s ponovno dostavo blaga oz. stroške, povezane z drugačnim načinom dostave.
  12. Pri prevzemu blaga od dostavne službe je kupec dolžan preveriti celovitost paketa z blagom in v primeru kakršnihkoli nepravilnosti na te takoj opozoriti dostavljavca. V primeru odkritja poškodb paketa, ki kažejo na nepooblaščeno poseganje v pošiljko, lahko kupec prevzem pošiljke od dostavljavca zavrne.
  13. Prodajalec kupcu izda davčni dokument – račun. Davčni dokument je poslan na e-naslov kupca.
  14. Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu s plačilom celotne kupnine blaga, vključno s stroški dostave, ta pravica pa začne veljati s prevzemom blaga. Odgovornost za nenamerno uničenje, poškodovanje ali izgubo blaga preide na kupca v trenutku, ko ta prevzame blago, oziroma v trenutku, ko je bil kupec blago dolžan prevzeti, a v nasprotju s kupoprodajno pogodbo tega ni storil.
  15. Za blago, kupljeno pri prodajalcu, ki sodi v področje uporabe zakona o odpadkih (Ur. l. ČR, št. 185/2001, s kasnejšimi spremembami in dopolnitvami), zagotavljamo brezplačen prevzem izdelkov (npr. elektronskih naprav, baterij, akumulatorjev itd.) in embalaže v poslovni enoti prodajalca.

 

VI. Odstop od pogodbe

  1. Kupec, ki je sklenil kupoprodajno pogodbo izven svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik, je od kupoprodajne pogodbe upravičen odstopiti.
  2. Rok za odstop od pogodbe je 14 dni
    • od dneva prevzema blaga,
    • od dneva prevzema zadnje dobave blaga, če predmet pogodbe sestavlja več vrst blaga ali dobava več delov blaga
    • od dneva prevzema prve dobave blaga, če je predmet pogodbe redna ponavljajoča se dobava blaga
  3. Kupec med drugim ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe:
    • o zagotavljanju storitev, v kolikor so te bile z njegovim predhodnim soglasje izpolnjene pred iztekom odstopnega roka in je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe kupca seznanil, da v takšnem primeru ni upravičen do odstopa od pogodbe,
    • o dobavi blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnih trgih, ki so neodvisna od volje prodajalca in do katerih lahko pride med rokom za odstop od pogodbe,
    • o dobavi alkoholnih pijač, ki so lahko dobavljene šele po preteku tridesetih dni in katerih cena je odvisna od nihanj na finančnih trgih, ki so neodvisna od volje prodajalca,
    • o dobavi blaga, ki je bilo prilagojeno na željo kupca ali za njegovo osebo,
    • o dobavi blaga, ki je namenjeno hitri potrošnji, ali blaga, ki je bilo dobavljeno nepovratno pomešano z drugim blagom,
    • o dobavi blaga v zapečateni embalaži, ki ga je kupec vzel iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti,
    • o dobavi zvočnega ali slikovnega posnetka ali računalniškega programa, v kolikor je njihova prvotna embalaža raztrgana ali drugače poškodovana,
    • o dobavi časopisov, periodičnih publikacij ali revij,
    • o dobavi digitalne vsebine, če ta ni bila dobavljena na fizičnem nosilcu in je bila s predhodnim izrecnim soglasjem kupca dobavljena pred iztekom odstopnega roka ter je prodajalec kupca pred sklenitvijo seznanil, da v takšnem primeru ni upravičen do odstopa od pogodbe,
    • v ostalih primerih, navedenih v 1837. čl. civilnega zakonika.
  4. Za izpolnitev roka za odstop od pogodbe mora kupec odstopno izjavo poslati pred iztekom odstopnega roka.
  5. Za odstop od kupoprodajne pogodbe lahko kupec uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga ponuja prodajalec. Obvestilo o odstopu od kupoprodajne pogodbe kupec pošlje na e-naslov ali na poštni naslov prodajalca, ki sta navedena v teh poslovnih pogojih. Prodajalec kupcu v najkrajšem času potrdi prejem obrazca.
  6. Kupec, ki je odstopil od pogodbe, je prodajalcu dolžan vrniti blago v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kupec nosi stroške, povezane z vračilom blaga prodajalcu, in sicer tudi v primeru, da blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti v obliki običajne poštne pošiljke.
  7. V kolikor kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec v najkrajšem času, najkasneje pa v 14 dneh od odstopa od pogodbe vrne vsa denarna sredstva, ki jih je od njega prejel (vključno s stroški dostave), in sicer na enak način, kot so bila prejeta. Prodajalec kupcu prejeta denarna sredstva vrne na drugačen način le v primeru, da kupec s tem soglaša in v kolikor kupcu zaradi tega ne nastanejo dodatni stroški.
  8. Če je kupec izbral način dostave različen od najcenejšega, ki ga prodajalec ponuja, prodajalec kupcu povrne stroške dostave v višini, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave blaga.
  9. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan vrniti prejetih denarnih sredstev, dokler mu kupec ne preda blaga oziroma dokaže, da je blago prodajalcu poslal.
  10. Blago mora biti prodajalcu vrnjeno nepoškodovano, brez znakov obrabe in čisto ter, če je to možno, v prvotni embalaži. Odškodnino za nastalo škodo na blagu je prodajalec upravičen enostransko poravnati iz zneska, ki ga kupcu dolguje za vračilo kupnine.
  11. Prodajalec je upravičen odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodanih zalog ali nedostopnosti blaga ali če proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga preneha s proizvodnjo ali distribucijo blaga. Prodajalec o tem v najkrajšem času obvesti kupca na e-naslov, ki ga je navedel v naročilu in mu v roku 14 dni od obvestila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vsa denarna sredstva, ki jih je od njega prejel na podlagi pogodbe (vključno s stroški dostave), in sicer na enak način, kot so bila prejeta, ali na način, ki ga določi kupec.

 

VII. Pravice iz naslova nepopolne izpolnitve obveznosti

  1. Prodajalec je odgovoren za to, da blago pri prevzemu s strani kupca nima napak. Prodajalec v odnosu do kupca odgovarja predvsem za to, da blago ob prevzemu s strani kupca:
    • ima lastnosti, za katere sta se stranki dogovorili, oziroma, če takšnega dogovora ni bilo, lastnosti, ki jih je prodajalec ali proizvajalec navedel ali oglaševal oziroma jih je kupec pričakoval glede na naravo blaga,
    • ustreza namenu, ki ga prodajalec navaja za njegovo uporabo oziroma v katerega se tovrstno blago običajno uporablja,
    • po kakovosti in izdelavi ustreza dogovorjenemu vzorcu ali predlogi, v kolikor sta bili kakovost ali izdelava določena na podlagi dogovorjenega vzorca ali predloge,
    • je ustrezne količine, mer in teže ter
    • izpolnjuje zahteve pravnih predpisov.
  2. Če je napaka odkrita v šestih mesecih od prevzema blaga s strani kupca, velja, da je blago imelo napako že ob prevzemu. Kupec lahko pravico iz naslova napake, ki je odkrita na kupljenem blagu, uveljavi v roku štiriindvajsetih mesecev od prevzema blaga. Ta določba se ne uporabi za blago, prodano po nižji ceni zaradi napake, ki je bila razlog za dogovorjeno nižjo ceno, za obrabo blaga zaradi običajne uporabe, pri rabljenem blagu za napako, ki ustreza ravni uporabe ali obrabe blaga ob prevzemu s strani kupca, niti za napako, ki izhaja iz narave blaga.
  3. V kolikor odkrije napako na blagu, lahko kupec pri prodajalcu poda reklamacijo in zahteva:
    • zamenjavo za novo blago,
    • popravilo blaga,
    • primeren popust na kupnino,
    • odstop od pogodbe.
  4. Kupec je upravičen odstopiti od pogodbe,
    • če ima blago bistveno napako,
    • če blaga ne more pravilno uporabljati zaradi ponovitve napake ali napak po popravilu,
    • če ima blago večje število napak.
  5. Prodajalec je dolžan reklamacijo sprejeti v katerikoli poslovni enoti, v kateri je sprejemanje reklamacij omogočeno, lahko tudi na sedežu ali kraju poslovanja. Prodajalec je kupcu dolžan izdati pisno potrdilo o tem, kdaj je kupec pravico uveljavil, kaj je vsebina reklamacije in kakšen način rešitve reklamacije kupec zahteva, kot tudi potrdilo o datumu in rešitvi reklamacije, vključno s potrdilom o izvedbi popravila ter zanj potrebnem času, ali pisno obrazložitev morebitne zavrnitve reklamacije.
  6. Prodajalec ali z njegove strani pooblaščen uslužbenec o reklamaciji odloči takoj, v zahtevnejših primerih pa v roku treh delovnih dni. V to dobo se ne šteje čas, ki je skladno z vrsto blaga ali storitve potreben za strokovno oceno napake. Reklamacija, vključno z odpravo napake, mora biti rešena v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 30 dneh od dneva uveljavitve reklamacije, v kolikor se prodajalec s kupcem ne dogovori za daljši rok. Neupravičen iztek tega roka velja za bistveno kršitev pogodbe in kupec v tem primeru lahko od kupoprodajne pogodbe odstopi. Za trenutek uveljavitve reklamacije velja trenutek, ko kupec izrazi svojo voljo (uveljavitev pravice iz naslova nepopolne izpolnitve obveznosti) prodajalcu.
  7. Prodajalec kupca pisno obvesti o rezultatu reklamacije.
  8. Pravica iz naslova nepopolne izpolnitve obveznosti kupcu ne pripada v primeru, da je ta pred prevzemom blaga vedel, da ima blago napako, ali pa je napako povzročil sam.
  9. Če je reklamacija spoznana za utemeljeno, je kupec upravičen do nadomestila namensko porabljenih stroškov, povezanih z uveljavljanjem reklamacije. To pravico lahko kupec pri prodajalcu uveljavi v roku enega meseca od izteka garancijske dobe.
  10. Način rešitve reklamacije izbere kupec.
  11. Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi s pravicami iz naslova nepopolne izpolnitve obveznosti urejajo 1914. do 1925. čl., 2099. do 2117. čl. in 2161. do 2174. čl. civilnega zakonika ter zakon o varstvu potrošnikov (Ur. l. ČR, št. 634/1992).
  12. Druge pravice in obveznosti strank v zvezi z odgovornostjo prodajalca za napake ureja Postopek reklamacije prodajalca.

 

VIII. Korespondenca

  1. Pogodbeni stranki si lahko vso pisno korespondenco medsebojno pošiljata po elektronski pošti.
  2. Kupec prodajalcu korespondenco pošilja na e-naslov, naveden v teh poslovnih pogojih. Prodajalec kupcu korespondenco pošilja na e-naslov, naveden v njegovem uporabniškem računu ali v naročilu.

 

IX. Izvensodno reševanje sporov

  1. Za izvensodno reševanje sporov na podlagi kupoprodajne pogodbe je pristojen češki tržni inšpektorat Česká obchodní inspekce, s sedežem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Češka republika, mat. št.: 000 20 869, spletni naslov: https://adr.coi.cz/cs. Za spletno reševanje sporov med kupcem in prodajalcem na podlagi kupoprodajne pogodbe je mogoče uporabiti platformo za reševanje sporov, ki je dostopna na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr
  2. Kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov) je evropski potrošniški center Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, s sedežem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Češka republika,  spletni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz.
  3. Prodajalec je pooblaščen za prodajo blaga na podlagi trgovinskega dovoljenja. Inšpekcijski nadzor v okviru svoje pristojnosti izvaja ustrezni tržni inšpektorat. Češki tržni inšpektorat v omejenem obsegu med drugim nadzira spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov (Ur. l. ČR, št. 634/1992).

 

X. Zaključne določbe

  1. Vse dogovore med prodajalcem in kupcem ureja pravni red Češke republike. V kolikor razmerje, ustanovljeno na podlagi kupoprodajne pogodbe vsebuje mednarodni element, se stranki strinjata, da razmerje ureja pravo Češke republike. To ne vpliva na pravice, ki potrošniku pripadajo na podlagi splošno zavezujočih pravnih predpisov.
  2. Prodajalec v razmerju do kupca ni vezan s kakršnimikoli kodeksi ravnanja v smislu določbe črke e) 1. odst. 1826. čl. civilnega zakonika.
  3. Vse pravice do spletne strani prodajalca, predvsem avtorske pravice na vsebini, vključno s postavitvijo strani, fotografijami, videoposnetki, grafičnimi vsebinami, blagovnimi znamkami, logotipi in drugimi vsebinami ter elementi, pripadajo prodajalcu. Prepovedano je kopiranje, spreminjanje ali drugačna uporaba vsebine spletne strani ali njenih delov brez soglasja prodajalca.
  4. Prodajalec na odgovarja za napake, nastale zaradi poseganja tretjih oseb v spletno trgovino ali zaradi uporabe le-te v nasprotju z njenim namenom. Kupec pri uporabi spletne trgovine ne sme uporabljati postopkov, ki bi lahko imeli negativne posledice za njeno delovanje in ne sme izvajati nobenih dejanj, ki bi lahko njemu ali tretjim osebam omogočila nepooblaščeno poseganje ali nepooblaščeno uporabo programske opreme ali drugih sestavnih delov spletne trgovine niti ne sme uporabljati spletne trgovine ali njenega dela oziroma programske opreme na način, ki bi bil v nasprotju z njenim namenom.
  5. Kupec s sprejetjem teh pogojev prevzema tveganje spreminjanja okoliščin v smislu 2. odst. 1765. čl. civilnega zakonika.
  6. Kupoprodajno pogodbo vključno s poslovnimi pogoji prodajalec arhivira v elektronski obliki in ni dostopna.
  7. Prodajalec lahko besedilo poslovnih pogojev spreminja ali dopolnjuje. Ta določba ne vpliva na pravice in obveznosti, ki nastanejo v obdobju veljavnosti starejše različice poslovnih pogojev.
  8. Poslovnim pogojem je priložen vzorčni obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe.

Podatki o elektronskih prodajnih evidencah

Po zakonu o prodajnih evidencah je prodajalec kupcu dolžan izstaviti račun. Obenem mora prijeti prihodek prijaviti pri davčnem administratorju na spletu; vprimeru tehničnega izpada najkasneje v 48 urah.

Ti poslovni pogoji stopajo v veljavo z dnem 28.7.2022

Priloge

Obrazec za reklamacijo

Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe

Obrazec za zamenjavo blaga

Ali obrazca ne morete odpreti na svojem računalniku?

Obrazca za reklamacijo in odstop od kupoprodajne pogodbe sta v formatu PDF. V kolikor vaš brskalnik tega formata ne podpira, prenesite in namestite aplikacijo Adobe Acrobat Reader DC z uradne strani.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz